Svetovanje

Dovolite, da Vam pomagamo

V svojih vrstah združujemo strokovnjake z različnih področij (arhitekti, lesni inženirji, oblikovalci, ekonomisti – dobri poznavalci programov in potreb kupcev), ki so si znanje in izkušnje nabirali na mnogih zahtevnih projektih. Znali bodo prisluhniti vašim željam in potrebam in prepričani smo, da bomo skupaj našli optimalne rešitve. Svetovanje in priprava projekta je za vse naše stranke brezplačno.

Kako poteka svetovanje?

V našem salonu vas svetovalci pričakujejo in vam bodo predstavili naše pisarniške programe, prisluhnili vašim željam in skupaj z vami izbrali primerno pohištvo ter naredili plan priprave projekta.

Naši svetovalci vas lahko tudi obiščejo. Predstavili vam bomo naše podjetje in prodajni program. Skupaj si bomo ogledali vaše prostore in s pomočjo kataloga izbrali primerno pohištvo ter naredili plan priprave projekta. Naš svetovalec bo naredil tudi točne izmere, na osnovi katerih vam bomo lahko pripravili računalniške izrise.

render1 render2 render3

Nakup ustreznega pisarniškega pohištva je pomembno dejanje in prav je, da mu posvetimo dovolj pozornosti. Svetovalec mora začutiti vaš osebni stil in prepoznati vaše potrebe ter pri tem upoštevati tudi sledeče kriterije:

  1. Estetika
    Estetska dovršenost je prvi ključni element, ki ima velik vpliv na dobro počutje, učinko­vitost, motiviranost in kreativnost na delovnem mestu, nenazadnje pa prispeva tudi k podobi podjetja. Pri tem moramo paziti predvsem na usklajenost pohištva z ostalimi elementi v prostoru, tako po stilu, kot tudi pri barvah. 
  2. Funkcionalnost
    Drugi ključni element za dobro počutje je funkcionalnost pohištva v vaši pisarni. Svetova­lec mora dobro poznati dejavnost vašega podjetja ter vrsto in način dela, ki ga opravljate. Le tako bo izbira in postavitev elementov ustrezala vašim željam in potrebam. V veliko pomoč pri izbiri pisarniškega pohištva so lahko računalniški izrisi, ki nam omogocajo dobro predstavo o tem, kako bodo izbrani elementi delovali v prostoru.
    tloris1tloris2 
  3. Uporabnost
    Tretji ključni element pri izbiri pisarniškega pohištva je uporabnost. Napredek v tehnologiji je prinesel nove materiale in načine obdelave pohištva. Svetovalec vam na osnovi poznavanja vašega dela in namembnosti pisarne priporoči različne površinske obdelave pohištva. Le te se med seboj ne razlikujejo samo po izgledu in barvnih odtenkih, ampak tudi po odpornosti proti obrabi. 

MARC Interieri

Najpomembnejše je dobro počutje